Hotel Silvercoin

*****

384210 Kalri, Hotelsilvercoin Vinayak Hub, Mehsana -bechraji Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Silvercoin, usytuowany w miejscowości Kalri, oferuje taras oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Mahesana – 40 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i kapciami. Z wybranych pokoi roztacza się również widok na miasto. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie wegetariańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rani Ki Vav – 48 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sardar Vallabhbhai Patel International, znajduje się 95 km od obiektu Hotel Silvercoin.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, biuro informacji turystycznej, klimatyzacja, taras słoneczny, parking na miejscu, prywatny parking, bilety transportu publicznego, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości