Caffeine Villa
673122 Kaniyāmbetta, Jain Temple Road
673122 Kaniyāmbetta, Jain Temple Road
Obiekt Caffeine Villa położony jest w miejscowości Kaniyāmbetta w regionie Kerala i oferuje bezpłatne WiFi, sprzęt do grillowania, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Heritage Museum – 18 km. Do dyspozycji Gości jest aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem oraz prywatna łazienka. Na terenie obiektu Caffeine Villa znajduje się taras słoneczny. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ancient Jain Temple – 20 km, Wyspa Kuruvadweep – 20 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kannur, znajduje się 82 km od obiektu Caffeine Villa. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, piesze wycieczki, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości