Hotel Tri Sea

***

629702 Kanyakumari, Kovalam Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Hotel Tri Sea znajduje się w miejscowości Komoryn. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Kanyakumari – niecały kilometr, Padmanabhapuram Palace – 34 km. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję oraz restaurację. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych pokoi roztacza się również widok na morze. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z wanną. Codziennie serwowane jest śniadanie wegetariańskie lub wegańskie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Thiruvananthapuram, znajduje się 88 km od obiektu Hotel Tri Sea. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, bilety transportu publicznego, basen na dachu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości