Oyo Ram Palace
182320 Katra, 1, Katra, Dr. Rajan Gupta, Katra Udhampur Road, Katra, Reasi, Reasi District, Jammu And Kashmir, India, Katra
182320 Katra, 1, Katra, Dr. Rajan Gupta, Katra Udhampur Road, Katra, Reasi, Reasi District, Jammu And Kashmir, India, Katra
Obiekt OYO Ram Palace położony jest w miejscowości Katra i oferuje zakwaterowania w pokojach z klimatyzacją oraz prywatną łazienką. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Vaishno Devi – 3,4 km, Dworzec kolejowy Dżammu Tawi – 48 km. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję. Na miejscu znajduje się również restauracja. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dżammu, znajduje się 48 km od obiektu OYO Ram Palace. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, przechowalnia bagażu, część przeznaczona dla palących, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt