Hotel Feel Like International

624101 Kodaikanal, Convent Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Feel Like International, położony w miejscowości Kodaikānāl, oferuje dostęp do ogrodu z tarasem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Kodaikanal – 1,2 km, Bear Shola Falls – 1,3 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Obiekt Hotel Feel Like International oferuje wypożyczalnię samochodów. W pobliżu obiektu Hotel Feel Like International znajdują się liczne atrakcje, takie jak Przystanek autobusowy w mieście Kodaikanal, Trasa spacerowa Coaker's Walk i Bryant Park. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Madurai, znajduje się 131 km od obiektu Hotel Feel Like International.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, zamykane szafki, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, miejsce na ognisko, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości