Onondaga Kodaikanal

624101 Kodaikanal, Club Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Onondaga Kodaikanal, położony w miejscowości Kodaikānāl, oferuje dostęp do ogrodu z tarasem słonecznym oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi i klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Przystanek autobusowy w mieście Kodaikanal – 300 m, Bryant Park – 700 m. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie wegetariańskie. Obiekt Onondaga Kodaikanal oferuje wypożyczalnię rowerów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Trasa spacerowa Coaker's Walk – 300 m, Jezioro Kodaikanal – 1,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Madurai, znajduje się 130 km od obiektu Onondaga Kodaikanal.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, bilard, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, prywatny parking, sala zabaw, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, miejsce na piknik, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości