Pmr Residency

624101 Kodaikanal, Convent Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt PMR Residency położony jest w dogodnej lokalizacji w miejscowości Kodaikānāl i oferuje ogród oraz widok na góry. W pobliżu znajduje się: Jezioro Kodaikanal, Bear Shola Falls i Przystanek autobusowy w mieście Kodaikanal. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono wannę z hydromasażem. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest część wypoczynkowa, kuchnia z doskonałym wyposażeniem, prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także taras z widokiem na miasto. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na jezioro. W obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne. Obiekt PMR Residency oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Trasa spacerowa Coaker's Walk – 1,6 km, Bryant Park – 1,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Madurai, znajduje się 131 km od obiektu PMR Residency.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, bankomat na terenie obiektu, prasa do spodni, wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości