Himalayan Retreat-karzoo
194101 Leh, Near Deputy Commissioner Residenc
194101 Leh, Near Deputy Commissioner Residenc
3-gwiazdkowy obiekt Himalayan Retreat-Karzoo znajduje się w miejscowości Leh. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Shanti Stupa – 4,7 km, Soma Gompa – 1 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, pościel oraz balkon z widokiem na miasto. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub wegetariańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Namgyal Tsemo Gompa – 3,3 km, War Museum – 6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kushok Bakula Rimpochee, znajduje się 3 km od obiektu Himalayan Retreat-Karzoo.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, miejsce na ognisko, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości