Misty Mountain Manali

***

175131 Manali, Kanyal Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt MISTY MOUNTAIN MANALI, usytuowany w miejscowości Manāli, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Hidimba Devi – 7,6 km. Oferta obiektu obejmuje bankomat oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon z widokiem na góry. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte lub kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Himalayan Nyinmapa Tibetan Buddhist Monastery – 5,2 km, Circuit House – 6,5 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 50 km od obiektu MISTY MOUNTAIN MANALI.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, prasa do spodni, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, owoce, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości