Tiaraa Hotels & Resorts - A Five Star Luxury resort, Manali
175143 Manali, Left Bank Of Beas River, Naggar Road, Prini, Manali, Himachal Pradesh
175143 Manali, Left Bank Of Beas River, Naggar Road, Prini, Manali, Himachal Pradesh
Obiekt Tiaraa Hotels & Resorts - A Five Star Luxury Resort, Manali, usytuowany w miejscowości Manāli, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Hidimba Devi – 5 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak usługa konsjerża. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, lodówkę, minibar, sejf, telewizor z płaskim ekranem, balkon oraz prywatną łazienkę z prysznicem. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte lub kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Himalayan Nyinmapa Tibetan Buddhist Monastery – 3,7 km, Circuit House – 3,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 52 km od obiektu Tiaraa Hotels & Resorts - A Five Star Luxury Resort, Manali.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, WiFi, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, prasa do spodni, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości