Villa 5

175131 Manali, Naggar Road Naggar Road Prini Manali Himachal Pradesh - 175131 Adjacent De Vivendi Resorts

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa 5 położony jest w miejscowości Manāli i oferuje ogród, bezpłatne WiFi oraz widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Hidimba Devi – 5 km, Himalayan Nyinmapa Tibetan Buddhist Monastery – 3,7 km. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest część wypoczynkowa, kuchnia z doskonałym wyposażeniem, prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów, a także balkon z widokiem na miasto. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Circuit House – 3,9 km, Manu Temple – 5,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 52 km od obiektu Villa 5. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości