Pulva Homestay
175105 Manīkaran, Tulga
175105 Manīkaran, Tulga
Obiekt Pulva homestay położony jest w miejscowości Manīkaran i oferuje bezpłatne WiFi, ogród z tarasem oraz widok na góry. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się współdzielona łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i kapciami. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 49 km od obiektu Pulva homestay.
Wi-Fi jest dostępne w niektórych pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, taras, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, ogrzewanie, WiFi, bezpłatne WiFi, parking na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości