Las Palmas
685612 Munnar, Nh 49, Devikulam Devikulam, Munnar
685612 Munnar, Nh 49, Devikulam Devikulam, Munnar
Obiekt Las Palmas, usytuowany w miejscowości Munnar, oferuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum herbaty – 8,1 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak bankomat. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. Dostępna przez całą dobę obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, hindi, malajalam i tamilski, chętnie udzieli niezbędnych porad. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Tama Mattupetty – 15 km, Szczyt Anamudi – 22 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Koczin, znajduje się 108 km od obiektu Las Palmas. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, sala zabaw, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości