Oyo Krishnakripa Lodge Ac & Non Ac

***

682302 Muttam, ., Kunnathunad, Ernakulam District, Kerala, India, Kochi

Udogodnienia

Ważne

on-line

1.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt OYO Krishnakripa Lodge Ac & Non Ac znajduje się w miejscowości Muttam. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kochi Biennale – 22 km, Stocznia w Koczin – 14 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Hill Palace Museum ( 4,7 km), Sree Poornathrayeesa Temple ( 7,4 km), Świątynia Chottanikkara ( 9 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park rozrywki Wonderla Kochi – 9,1 km, Q Cinemas – 12 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Koczin, znajduje się 28 km od obiektu OYO Krishnakripa Lodge Ac & Non Ac.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Łóżeczka dziecięce nie są dostępne. Dodatkowe łóżka nie są dostępne.

Udogodnienia

obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje rodzinne, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt