Grand Mercure Mysore - An Accor Brand
570021 Mysore, 2203 60 New Sayyaji Rao Road Nelson Mandela Circle Karnataka
570021 Mysore, 2203 60 New Sayyaji Rao Road Nelson Mandela Circle Karnataka
Located in the heart of Mysuru at New Sayyaji Rao Road, Grand Mercure Mysore - An Accor Brand is 2.7 km from St. Philomena’s Church and 3.6 km from Mysore Palace. Mysore zoo is 4.3 km away while Karanji Lake is 5.4 km from the property. Rooms offer a flat-screen TV and WiFi. It also includes a minibar. You will find a 24-hour front desk at the property. The hotel also offers car hire. Guests can unwind at the spa or fitness centre. The property has a rooftop swimming pool. Guests can enjoy a meal at 'La Uppu’, the concept restaurant bringing International flavours to local palettes, while ‘By The Blue’ is the rooftop restaurant situated next to the swimming pool serving authentic north Indian cuisine. Guests can unwind at the ‘Silk’ bar for exquisite cocktails, malts and fine wines or indulge in sweets at the Deli. Guests during their stay at Grand Mercure Mysore - An Accor Brand can visit the JaganMohan Palace Art Gallery 3.5 km or take a stroll on the popular streets of the city such as Sri Harsha Road 3.3 km, Ashoka Road 3.5 km and Central parts of Mysuru 3.9 km away. The hotel is a convenient choice for business travellers due to its proximity to industrial areas such as Mandi Mohalla 2.5 km, Hebbal Industrial Area 3.5 km and Belavadi Industrial Area 11 km from the property. Columbia Asia Hospital is 3.5 km while Apollo BGS Hospitals 5.7 km, and Narayana Multispeciality Hospital 5 km. Grand Mercure Mysuru is well connected and easily accessible from the Mysore Train Station 2.4 km, Mysuru KSRTC Bus Terminal 3.8 km and Mysore Airport 13 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Flexible Check-in/out as mentioned with the specific room type indicates a flexibility of up to 4 hours. Unless already included in the package, Gala Dinner’s purchase and participation is mandatory on Christmas Eve/ Christmas and New Years’. Contact the property for more details. Official documents to provide Please note that foreign nationals are required to provide a valid passport and visa at the time of check in. Indian nationals need to provide a government photo ID.PAN Cards will not be accepted as valid ID proof at the time of check in.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą Rs. 0 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą Rs. 0 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rs. 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, basen na dachu, wino / szampan, owoce, wózki dziecięce, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, fitness, basen, transfer, stand-up, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości