Oyo Flagship Hotel Mh
441204 Nagpur, Plot No 1 23 24 , Road No 4, Tarodi Bidgoan Bhandewadi Road Near By Lokhandi Kuti, At Tarodi Bk, Nagpur, India, Nagpur
441204 Nagpur, Plot No 1 23 24 , Road No 4, Tarodi Bidgoan Bhandewadi Road Near By Lokhandi Kuti, At Tarodi Bk, Nagpur, India, Nagpur
Obiekt OYO Flagship Hotel MH usytuowany jest w miejscowości Nagpur i oferuje pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Vidarbha Cricket Association – 14 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Świątynia Shri Swaminarayan – 5,3 km, Dworzec kolejowy w Nagpurze – 13 km. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się szafa, telewizor oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Twierdza Sitabuldi – 13 km, Pomnik Zero Mile Stone – 13 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dr. Babasaheb Ambedkar International, znajduje się 16 km od obiektu OYO Flagship Hotel MH.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, dostęp do Internetu, przechowalnia bagażu, WiFi, bezpłatne WiFi, codzienne sprzątanie, WiFi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu