Grand Rio

****

422009 NASHIK, S/n 881/2/3, Opp Lekhanagar, Nashik

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Możesz wejść do restauracji znajdującej się w pobliżu. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania.
Usługi kosmetyczne i wellness: centrum SPA. Fanów sportu ucieszy centrum fitnessu i siłownia. Przygotuj się na wakacje pełne wrażeń! Oto co znajdziesz na terenie obiektu: biblioteka. Turyści, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez pływania docenią basen odkryty.
Biuro organizacji wycieczek hotel pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki. Aby zapewnić Ci łatwe przemieszczanie się po mieście, hotel oferuje usługę transferu. Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia, pralnia chemiczna, prasowanie, prasa, wypożyczalnia samochodów, sejf i concierge.

Wyposażenie pokoju
W pokoju przygotowano dla Ciebie budzik, telewizor, minibar i kapcie. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
One child 6 years old or younger stays free when occupying the parent or guardian's room, using existing bedding. Only registered guests are allowed in the guestrooms. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F; guestroom doors are sealed after cleaning; the property is cleaned and disinfected with electrostatic spray. Personal protective equipment, including masks and gloves, will be available to guests. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; contactless room service is available; masks are required in public areas. Contactless check-in and contactless check-out are available. Enhanced food service safety measures are in place. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 72 hours between bookings. This property affirms that it adheres to the cleaning and disinfection practices of Operational Recommendations for Hotels (FHRAI - India).