Ahilya By The Sea

403114 Nerul, Coco Maia, 787, Dandarim, Reis Margos Fort Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Klimatyzowany obiekt Ahilya By The Sea położony jest w miejscowości Nerul, 6 km od Calangute. Odległość od miasta Panaji wynosi 3,7 km. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Niektóre pokoje oferują część wypoczynkową i/lub taras. Każda willa w stylu portugalskim i balijskim dysponuje prywatną łazienką z wanną lub prysznicem. Obiekt zapewnia pościel. Z pokoi roztacza się widok na morze. Goście obiektu mogą korzystać z odkrytego basenu. Na miejscu działa bar. Miejscowość Candolim oddalona jest od obiektu Ahilya By The Sea o 3,3 km, a miasto Anjuna – o 11 km. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Goa – wynosi 13 km.

Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ahilya By The Sea o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Kindly note there will be renovation in the Leela Villa (Trindade Suite) and the Sunrise Villa in the months of Apr & May 2024

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Osoby wiek bez znaczenia płacą Rs. 7 910 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, basen z widokiem, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, zajęcia jogi, basen, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości