Gaurika Residency Boarding & Lodging - Padubidri

***

574111 Padubidri, National Highway 66

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Gaurika Residency Boarding & Lodging - Padubidri, usytuowany w miejscowości Padubidri, oferuje pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Mangaluru Central – 35 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem, a z wybranych pokoi roztacza się widok na miasto. Codziennie w obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne lub azjatyckie. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i hindi, chętnie udzielą praktycznych wskazówek na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kadri Manjunath Temple – 33 km, Gokarnanatheshwara Temple – 33 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Mangalore, znajduje się 37 km od obiektu Gaurika Residency Boarding & Lodging - Padubidri.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Gaurika Residency Boarding & Lodging - Padubidri o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Please note that couples are required to produce a marriage certificate or any valid proof of marriage at the time of check-in.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt