Ginger Dona Paula, Goa
403004 Panaji, Plot No 12 & 13, La Oceana Colony, Dona Paula
403004 Panaji, Plot No 12 & 13, La Oceana Colony, Dona Paula
Ginger Dona Paula, Goa is located on the slopes of Dona Paula off MDR-3, a short stroll from Dona Paula Beach. The stylish hotel offers an outdoor pool and free self-parking. The spacious guestrooms of Ginger Dona Paula, Goa feature a modern interior. Each well-appointed room has a minibar, an in-room safe and a flat-screen TV with cable channels. Ginger Dona Paula, Goa offers laundry and dry cleaning services. Safety deposit is available at the 24-hour front desk. Other services available include currency exchange and car hire. Luna Multi-cuisine Restaurant serves a variety of international dishes. Guests can also enjoy light refreshments here. Ginger Dona Paula, Goa is 6 km from Panjim City shopping centre. It is 18 km from Karmali Railway Station and 28 km from Goa International Airport.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Please note that the plunge pool & terrace of the Executive Rooms and the terraces on the Premium rooms with terrace won't be available until the rains are over due to safety reasons and that entire floor is closed for maintenance.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rs. 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, kryty basen (czynny przez cały rok), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, plaża, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości