Narmada Homestay Ganga
679321 Perintalmanna, Ap 21/81-e F G H J, Narmada Homestay Cherakkaparamba, Angadipuram, Malappuram, Kerala.
679321 Perintalmanna, Ap 21/81-e F G H J, Narmada Homestay Cherakkaparamba, Angadipuram, Malappuram, Kerala.
Obiekt NARMADA HOMESTAY Ganga znajduje się w miejscowości Perintalmanna i zapewnia odkryty basen, ogród oraz obsługę pokoju. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Shoranur Junction – 37 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz całodobową recepcję. W apartamencie z 2 sypialniami zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i płytą kuchenną, a także 2 łazienki z prysznicem. Obiekt NARMADA HOMESTAY Ganga oferuje plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Tirurze – 38 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Calicut, znajduje się 36 km od obiektu NARMADA HOMESTAY Ganga. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, pokoje dla alergików, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, odkryty basen (czynny przez cały rok), zespół animatorów, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, basen bez krawędzi, basen z widokiem, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, basen, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości