Valluvanad Residency
679326 Perintalmanna, Door No15/236-i Manjeri-melattur Road, Melattur
679326 Perintalmanna, Door No15/236-i Manjeri-melattur Road, Melattur
4-gwiazdkowy obiekt Valluvanad Residency położony jest w miejscowości Perintalmanna i oferuje odkryty basen, ogród oraz bar. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono szafę, czajnik, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z prysznicem. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub à la carte. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, hindi, malajalam i tamilski, zawsze chętnie służy pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Calicut, znajduje się 40 km od obiektu Valluvanad Residency.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, przechowalnia bagażu, odkryty basen, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, brodzik, parasole przeciwsłoneczne, udogodnienia spa, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego