Amy Inn
144411 Phagwāra, Back Side Of Mughlai Point, Lpu Law Gate, Maheru, Phagwara
144411 Phagwāra, Back Side Of Mughlai Point, Lpu Law Gate, Maheru, Phagwara
2-gwiazdkowy obiekt Amy inn położony jest w miejscowości Phagwara i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono prywatny balkon. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Stacja kolejowa Jalandhar – 15 km, Stacja kolejowa Ludhiana Junction – 47 km. Oferta hotelu obejmuje taras, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. W każdej opcji zapewniono też część wypoczynkową, kuchnię, jadalnię oraz prywatną łazienkę z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i kapciami. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub pełne angielskie/irlandzkie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ludhiana, znajduje się 59 km od obiektu Amy inn.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości