Hotel Awadh Palace

***

273209 Pipra, Plot No. A1,b1,b2, Sector -22, Gida Veer Bahadur Singh Transport Nagar, Sahjanwa,

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Hotel Awadh Palace położony jest w miejscowości Pipra. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju, restaurację oraz taras. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Obiekt organizuje też płatny transfer lotniskowy. W prywatnej łazience zapewniono wannę, bezpłatny zestaw kosmetyków i szlafroki. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne, azjatyckie lub wegetariańskie. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i hindi, służą pomocą przez cały dzień. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gorakhpur, znajduje się 23 km od obiektu Hotel Awadh Palace.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, wypożyczalnia samochodów, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, bufet z potrawami dla dzieci, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości