Biglaand Dew Castle

685531 Pīrmed, Bigland Dew Castle Kuttikkanam, Kerala

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Biglaand Dew Castle, położony w miejscowości Pīrmed, zapewnia ogród, wspólny salon i taras. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się również widok na góry. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. Personel recepcji, który posługuje się językiem angielskim, hindi i malajalam, chętnie udzieli porad na temat okolicy. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Koczin, znajduje się 123 km od obiektu Biglaand Dew Castle.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, biuro informacji turystycznej, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, plac zabaw, owoce, meble ogrodowe, miejsce na piknik, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości