Hotel Blue Leaf

***

360001 Rajkot, 2 Divanpara Main Road Dharmendra Road, Trikon Baug

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Blue Leaf, usytuowany w miejscowości Radźkot, oferuje taras oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w mieście Radźkot – 2,2 km. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Saurashtra Cricket Association Stadium – 15 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Rajkot, znajduje się 28 km od obiektu Hotel Blue Leaf.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości