Oyo Hotel Ds Tandoori

***

829117 Rāmgarh, Plot No.01 Near Naya More Bongawar Bypass Roadbongawar Post- Bharech Nagar, Ps- Mandu, Ramgarh

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt OYO HOTEL DS TANDOORI usytuowany jest w miejscowości Rāmgarh i oferuje pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hazaribag National Park – 46 km. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z wanną lub prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Birsa Munda (Ranchi), znajduje się 59 km od obiektu OYO HOTEL DS TANDOORI.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

obsługa pokoju, całodobowa recepcja, dostęp do Internetu, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu