Shriji Resort

*

486002 Rewa, Shiv Nagar Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

1-gwiazdkowy obiekt Shriji Resort znajduje się w miejscowości Rewa i zapewnia odkryty basen oraz ogród. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, klub dla dzieci, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się również widok na ogród. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Obiekt dysponuje placem zabaw. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Allahabad, znajduje się 144 km od obiektu Shriji Resort.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, basen z widokiem, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte