Raj Cottage Ganga Vatika
249137 Rishīkesh, C-25 Raj Cottage, Ganga Vatika Phase 2 Near Kailash Gate, Muni Ki Reti
249137 Rishīkesh, C-25 Raj Cottage, Ganga Vatika Phase 2 Near Kailash Gate, Muni Ki Reti
Set in Rishīkesh, Raj Cottage Ganga Vatika is 500 metres from Parmarth Niketan Ashram. Free private parking is available on site. There is a seating area and a kitchen as well as a private bathroom with free toiletries and a hairdryer. A flat-screen TV with cable channels is featured. The holiday home features free WiFi throughout the property. Ram Jhula is 600 metres from Raj Cottage Ganga Vatika, while Patanjali International Yoga Foundation is 1.8 km away. Laxman Jhula is 1.8 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Raj Cottage Ganga Vatika o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą Rs. 800 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, masaż, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, dostęp dla wózków inwalidzkich, owoce, meble ogrodowe, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, zajęcia jogi, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości