Sanskriti Vedic Retreat

****

249192 Rishīkesh, Near Shivanand Hospital, Ram Jhulla, Opp. Shivanand Ashram

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located just 200 metres from the popular Ram Jhula, Sanskriti Vedic Retreat offers comfortable accommodation and the facilities and benefits of spa and wellness centre. It offers free WiFi in public areas of the property. Featuring a balcony with river view, the fan-cooled rooms have tile/marble flooring and satellite TV. They come with a sofa, seating area and work desk. The attached bathrooms come with free toiletries, a shower and slippers. Sanskriti Vedic Retreat is just 500 meters from the sacred Geeta Bhawan and the spiritual Parmarthn Niketan. It is just 2 km from the Rishikesh Bus Station, 22 km from the Jolly Grant Airport and 30 km from the Haridwar Railway Station. The guests can enjoy the benefits of library and terrace area. The guests can approach the tour desk for currency exchange services. The airport shuttle and laundry facilities are available at a surcharge. Organic Cafe Restaurant Dining serves pure vegetarian Indian and continental cuisine. Room service is available for limited hours.

Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 5 do lat 11 płacą Rs. 750 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą Rs. 1 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 5 do lat 11 płacą Rs. 750 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą Rs. 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, rzutki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, zajęcia jogi, transfer, wycieczki rowerowe, lekcje gotowania, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości