The Saukari's Stay
249204 Rishīkesh, Gali No 33b Amit Gram Gumaniwala
249204 Rishīkesh, Gali No 33b Amit Gram Gumaniwala
Obiekt The Saukari's Stay, usytuowany w miejscowości Rishikesh, oferuje taras oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Mansa Devi – 19 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie wegetariańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Schody ghat Triveni – 6,5 km, Rishikesh Railway Station – 7,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dehradun, znajduje się 20 km od obiektu The Saukari's Stay.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, sejf, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, klimatyzacja, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, sklep na miejscu, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, owoce, kawiarnia na miejscu, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości