Flagship Hotel Dhurva Inn
440034 Sakardarā, 8, Plot No 8, Above Pragati Housing Agency, Bahadura Fata, Umrer Road
440034 Sakardarā, 8, Plot No 8, Above Pragati Housing Agency, Bahadura Fata, Umrer Road
Obiekt Flagship Hotel Dhurva Inn usytuowany jest w miejscowości Sakardarā i oferuje pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Vidarbha Cricket Association – 12 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Świątynia Shri Swaminarayan – 6,2 km, Ramakrishna Ashram – 9,2 km. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się szafa, telewizor oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Nagpurze – 10 km, Pomnik Zero Mile Stone – 10 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dr. Babasaheb Ambedkar International, znajduje się 12 km od obiektu Flagship Hotel Dhurva Inn.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu