Gadegal Homestay Narkanda - Rooms & Pahadi Café

171213 Simla, Vill Gadegal Po Shillaru Teh Theog Distt Shimla Gadegal Homestay

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Gadegal Homestay Narkanda - Rooms & Pahadi Café położony jest w miejscowości Shimla i oferuje ogród, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Tunel Victory Tunnel – 47 km, Circular Road – 46 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Niektóre opcje zakwaterowania mają jadalnię lub balkon. Obiekt Gadegal Homestay Narkanda - Rooms & Pahadi Café oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jakhoo Gondola – 46 km, Jakhu Temple – 46 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Shimla, znajduje się 67 km od obiektu Gadegal Homestay Narkanda - Rooms & Pahadi Café.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, rzutki, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, owoce, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, muzyka na żywo, łucznictwo, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości