Hostie Imperial Chalet-3 Bhk Villa, Koti, Chail

171012 Simla, Ruhalti, Koti Imperial Chalet

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hostie Imperial Chalet-3 BHK Villa, Koti, Chail oferuje balkon oraz widok na góry. Do dyspozycji Gości jest również czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Circular Road – około 27 km. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Tunel Victory Tunnel ( 28 km). W domku zapewniono 3 sypialnie, kuchnię z lodówką i piekarnikiem, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 3 łazienki z bidetem. W domku zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu Hostie Imperial Chalet-3 BHK Villa, Koti, Chail znajduje się taras słoneczny. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jakhoo Gondola – 27 km, Jakhu Temple – 27 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Shimla, znajduje się 48 km od obiektu Hostie Imperial Chalet-3 BHK Villa, Koti, Chail.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hostie Imperial Chalet-3 BHK Villa, Koti, Chail o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości INR 20000 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rs. 1 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości