Mountain Zest-simla Royale Near Mall Road-free Pickup From Railway Station Simla

**

171001 Simla, 2nd Floor, Below United Insurance, Bemloe Cart Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt Mountain Zest-Simla Royale Near Mall Road-Free Pickup From Railway Station Simla znajduje się w miejscowości Shimla. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Tunel Victory Tunnel – 2,6 km, Circular Road – 4,1 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Jakhoo Gondola ( 5,8 km), Jakhu Temple ( 5,9 km), Aleja The Ridge w mieście Shimla ( 1,9 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się również widok na miasto. Codziennie rano serwowane jest śniadanie pełne angielskie/irlandzkie, amerykańskie i wegetariańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Indian Institute of Advanced Study – 6,8 km, Tara Devi Mandir – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Shimla, znajduje się 23 km od obiektu Mountain Zest-Simla Royale Near Mall Road-Free Pickup From Railway Station Simla.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking dla osób niepełnosprawnych, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości