Vaastu Homes By Inej
171004 Simla, Village Rirka, Tutikandi
171004 Simla, Village Rirka, Tutikandi
Obiekt Vaastu Homes by Inej położony jest w miejscowości Shimla i oferuje taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Tunel Victory Tunnel – 4,6 km, Indian Institute of Advanced Study – 4,1 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor. Do dyspozycji Gości jest część wypoczynkowa, aneks kuchenny z doskonałym wyposażeniem, prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i kapciami, a także balkon z widokiem na góry. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie amerykańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Circular Road – 6,1 km, Tara Devi Mandir – 8 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Shimla, znajduje się 20 km od obiektu Vaastu Homes by Inej.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, obsługa pokoju, taras, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, bufet z potrawami dla dzieci, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt