Hotel Bluestone

****

517644 Srikalahasti, Sannidhi Street, Devasthanam 4th Gate, Srikalahasti Temple Backside Srikalahasti, Andhrapradesh

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy obiekt Hotel Bluestone znajduje się w miejscowości Srikalahasti. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Srikalahasteeswara – 200 m, Stacja kolejowa Renigunta Junction – 26 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Świątynia Sri Padmavathi Ammavari ( 34 km), Old Tirchanoor Road ( 35 km), Dworzec autobusowy APSRTC Central ( 35 km). Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w szafę i telewizor z płaskim ekranem. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim, hindi, tamilski i telugu, chętnie udzielą praktycznych wskazówek na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Tirupati East – 37 km, Sri Kapileswara Swamy Temple – 38 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tirupati, znajduje się 27 km od obiektu Hotel Bluestone.

Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt