Oyo Flagship 86391 Hotel Gaffoora And Restaurant

***

190001 Srinagar, Laam Nishat Jatty 26, Ongoing Way To Nishat Garden, Gaffoora Lake View, Laam Nishat, Jatty 26, Jammu And Kashmir, Srinagar

Udogodnienia

Ważne

on-line

2.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt OYO Flagship 86391 Hotel Gaffoora and Restaurant, usytuowany w miejscowości Śrinagar, oferuje wspólny salon oraz zakwaterowanie z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Shankaracharya – 11 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pari Mahal – 6,3 km, Hazratbal Mosque – 7,8 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sheikh Ul Alam International, znajduje się 21 km od obiektu OYO Flagship 86391 Hotel Gaffoora and Restaurant.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Łóżeczka dziecięce nie są dostępne. Dodatkowe łóżka nie są dostępne.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, WiFi, bezpłatne WiFi, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, WiFi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt