The Royal Maryul Banquet Hall , Restaurant & Resort - Leh

****

194101 Stak, Chuchot Yokma , Near By Oxygen Care Centre Stok, Road, Leh, Leh Ladakh

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt The Royal Maryul Banquet Hall, Restaurant & Resort - Leh, usytuowany w miejscowości Stak, oferuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Shanti Stupa – 14 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Soma Gompa – 11 km. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się również widok na miasto. Pokoje w obiekcie mają część wypoczynkową i wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, azjatyckie lub wegetariańskie. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hindi, chętnie udzieli praktycznych wskazówek na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Namgyal Tsemo Gompa – 13 km, War Museum – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kushok Bakula Rimpochee, znajduje się 11 km od obiektu The Royal Maryul Banquet Hall, Restaurant & Resort - Leh.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, usługa prasowania, bezpłatny parking, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, meble ogrodowe, miejsce na piknik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości