Varca Beach- 2 Bhk Ac Apartment

403721 Talaulim, C 004,seacoast Retreat,sterling Road,varca

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Varca beach- 2 BHK AC apartment, położony w miejscowości Talaulim, oferuje prywatny basen oraz widok na miasto. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz bezpłatny transfer lotniskowy. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 2 sypialnie, jadalnię, kuchnię z lodówką oraz salon. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hindi, służy pomocą przez cały dzień. Obiekt Varca beach- 2 BHK AC apartment oferuje kryty basen. Obiekt Varca beach- 2 BHK AC apartment oferuje wypożyczalnię rowerów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Varca Beach – 700 m, Dworzec kolejowy w Margao – 8,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dabolim, znajduje się 31 km od obiektu Varca beach- 2 BHK AC apartment.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Varca beach- 2 BHK AC apartment o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Dla osób, które mają widoczne objawy koronawirusa (COVID-19) potwierdzone przez lekarza z licencją, dostępne są bezpłatne testy PCR na koronawirusa. Możliwe jest przedłużenie pobytu w obiekcie bez dodatkowych kosztów do maks. 10 dni, aby odbyć kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19). Dla gości odbywających kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19) dostępny jest nadzór medyczny. Może on być zapewniony osobiście lub w formie elektronicznej w zależności od lokalizacji i rodzaju obiektu. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR na koronawirusa (COVID-19) jest obowiązkowe, aby zameldować się w tym obiekcie. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, bezpłatny parking, winda, sejf, wymiana walut, faks / ksero, przechowalnia bagażu, kryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), tylko dla dorosłych, parking na miejscu, prywatny parking, basen ze słoną wodą, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Wynajem rowerów, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe