Sterling Thekkady

****

685509 Thekkadi, Opposite Government Hospital Kumily

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy obiekt Sterling Thekkady położony jest w miejscowości Thekkady i oferuje odkryty basen, taras oraz bar. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko. W prywatnej łazience zapewniono prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest również prywatna łazienka oraz balkon z widokiem na góry. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub pełne angielskie/irlandzkie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Madurai, znajduje się 145 km od obiektu Sterling Thekkady.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą Rs. 800 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 0 lat płacą Rs. 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, spa i centrum odnowy biologicznej, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, zadaszony basen, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu