Brundha Homestay Villa With Garden

517503 Tirupati, #36; Ragunadha Resarts; Tirupati ; A.p.

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt BRUNDHA HOMESTAY Villa with Garden położony jest w miejscowości Tirupati i oferuje ogród oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Srikalahasteeswara – 37 km, Stacja kolejowa Renigunta Junction – 11 km. Na miejscu zapewniono balkon, kort tenisowy, bezpłatny prywatny parking oraz bezpłatne WiFi. W willi zapewniono taras, 2 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 2 łazienki z prysznicem i wanną. Goście mogą podziwiać widok na góry. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Obiekt BRUNDHA HOMESTAY Villa with Garden oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Sri Padmavathi Ammavari – 2,5 km, Old Tirchanoor Road – 3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tirupati, znajduje się 13 km od obiektu BRUNDHA HOMESTAY Villa with Garden.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości