Leo Home Stay

517501 Tirupati, Leo Home Stay, 22-11-46/1/c, Revenue Ward 22, Pollavanigunta, Renigunta Road, Tirupati, Andhra Pradesh 22-11-46/1/

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Leo Home Stay położony jest w miejscowości Tirupati i oferuje taras oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Srikalahasteeswara – 34 km, Stacja kolejowa Renigunta Junction – 9,2 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Oferta apartamentu obejmuje 2 sypialnie, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 2 łazienki z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, hindi i tamilski, chętnie udzieli praktycznych wskazówek na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Sri Padmavathi Ammavari – 2,9 km, Old Tirchanoor Road – 3,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tirupati, znajduje się 11 km od obiektu Leo Home Stay.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, obiady na wynos, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, kawiarnia na miejscu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości