Minerva Grand

****

517501 Tirupati, National Highway 205, Renigunta Road, Near Railway Flyover, Next To Reliance Mart, Ashok Nagar, Tirupati

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Możesz wejść do restauracji znajdującej się w pobliżu. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania.
Dodatkowo dla gości w hotelu dostępne są również następujące usługi: lekarz. Gościom, których pasją jest sport, spodoba się centrum fitnessu. Do spotkań biznesowych w obiekcie mieści się: centrum biznesowe, sala konferencyjna oraz wszystko, co potrzebne do organizacji wydarzenia. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek hotel.
Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia, pralnia chemiczna, prasowanie, prasa, wypożyczalnia samochodów, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz prysznic. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe

  • Only registered guests are allowed in the guestrooms.
  • No pets and no service animals are allowed at this property.
  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F.
  • Personal protective equipment, including masks and gloves, will be available to guests.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer.
  • Contactless check-in and contactless check-out are available.
  • Individually-wrapped food options are available for lunch and dinner, and also through room service.
  • Each guestroom is kept vacant for a minimum of 48 hours between bookings.