Padma Homes Stay- Luxury Service Apartment 1bhk & 2bhk & 3bhk

***

517503 Tirupati, Amrutha Residency, 1-6/1, Tiruchanoor Rd, Srinivasapuram, Padmavati Nagar, Tirupati, Andhra Pradesh

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Padma Homes Stay- Luxury Service Apartment 1BHK & 2BHK & 3BHK, usytuowany w miejscowości Tirupati, oferuje wspólny salon, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Srikalahasteeswara – 37 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon z widokiem na góry. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się widok na miasto. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację, sejf i telewizor z płaskim ekranem. Na miejscu znajduje się salon fryzjerski i centrum biznesowe. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Renigunta Junction – 11 km, Old Tirchanoor Road – 2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tirupati, znajduje się 11 km od obiektu Padma Homes Stay- Luxury Service Apartment 1BHK & 2BHK & 3BHK.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości