Hotel Falcon

***

695024 Trivandrum, Eanchakkal Chakai

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Hotel Falcon znajduje się w miejscowości Thiruvananthapuram. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Padmanabhaswamy – 2,1 km, Napier Museum – 5,9 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Kuthiramalika Palace ( 2,5 km), Pazhavangadi Ganapthy Temple ( 2,9 km), Dworzec kolejowy Thiruvananthapuram Central ( 3,4 km). Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków, a z wybranych pokoi roztacza się widok na miasto. Personel recepcji posługuje się językiem angielskim, hindi i tamilski. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Uczelnia Ayurvedic Medical College – 3,5 km, Świątynia Attukal – 4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Thiruvananthapuram, znajduje się 1 km od obiektu Hotel Falcon.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego