Hotel Casita

***

403509 Vagator, Church ,vagator Anjuna Bardez ,north Goa

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Hotel Casita położony jest w miejscowości Vagator i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono prywatny balkon. Oferta obiektu obejmuje restaurację, ogród, a także kryty basen. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych pokoi roztacza się również widok na góry. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie wegetariańskie. Personel recepcji chętnie udzieli porad na temat okolicy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ozran Beach – 2,1 km, Vagator Beach – 2,5 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manohar Parrikar, znajduje się 25 km od obiektu Hotel Casita.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, pokoje dla alergików, kryty basen, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, mały basen, owoce, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt