Hotel Kk Trends

***

520010 Vijayawada, 40-5-5/4, Sweet Magic Road, Opp, A, Convention Near Dv Manor, Mg Road40-5-5/4, Sweet Magic Road, Opp ??convention Near Dv Manor, Mg Road, Vijayawada

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Hotel Kk Trends znajduje się w miejscowości Widźajawada. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Widźajawadzie – 6,1 km, Świątynia Kanaka Durga – 8,2 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i centrum biznesowe. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Tenali Junction – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Vijayawada, znajduje się 17 km od obiektu Hotel Kk Trends.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu