Flagship The Legend Grand
530020 Visakhapatnam, 3, Visakhapatnam, Visakhapatnam (urban), Visakhapatnam, Andhra Pradesh, 530001, India, Visakhapatnam
530020 Visakhapatnam, 3, Visakhapatnam, Visakhapatnam (urban), Visakhapatnam, Andhra Pradesh, 530001, India, Visakhapatnam
Obiekt Flagship The Legend Grand, usytuowany w miejscowości Visakhapatnam, oferuje wspólny salon oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Ramakrishna Beach – 2,6 km. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę. W pobliżu obiektu Flagship The Legend Grand znajdują się liczne atrakcje, takie jak Dzielnica Daba Gardens, Daspalla Hills i Dondaparithy. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Visakhapatnam, znajduje się 10 km od obiektu Flagship The Legend Grand.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, winda, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking przy ulicy, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt