Four Points By Sheraton Visakhapatnam

*****

530003 Visakhapatnam, # 10-28-3 Uplands, Waltair Main Raod

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Centrally located at Waltair Road, Four Points by Sheraton Visakhapatnam offers rooms with 32-inch flat-screen TVs and rain showers. It offers free parking, complimentary Wi-Fi to the guests and ozonated outdoor pool and 24-hour concierge service. RK beach and Submarine Museum are 2 km while Vuda Park, WIPRO are 1 km away. Andhra University is 3 km, and Naval Dockyard is 17 km from the property. Four Points by Sheraton Visakhapatnam is 5 mins drive from Ramakrishna Beach and 20 mins drive from Kailashgiri. It is 25 minutes drive from Visakhapatnam Airport. The hotel offers spacious rooms with comfort of premium bedding, an armchair and ample workspace. It comes with a tea & coffeemaker and free daily newspapers. The hotel houses a business center and tour desk. The Eatery offers local and international dining while Best Brews bar offers beverages.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Four Points By Sheraton Visakhapatnam o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Swimming pool #1: nieczynne od pon. 25 mar. 2024 do wt. 30 kwi. 2024 Na terenie obiektu prowadzone są drobne prace remontowe i udoskonalenia, które obejmują elewację i teren na zewnątrz, lecz nie wpływają na komfort Gości. Niektóre udogodnienia mogą być czasowo niedostępne. Szczegółowych informacji na ten temat udziela konsjerż. Spa jest nieczynne do odwołania, jednak Goście mogą bezpłatnie korzystać z łaźni parowej i sauny. Szczegółowych informacji udziela personel.

W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci 12 lat płacą Rs. 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, fitness, trener personalny, basen dla dzieci, basen, transfer, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości